Voorzitter CD&V Wouter Beke: “Ik wil u in de eerste plaats bedanken. De steun die we hebben mogen ervaren van onze vrijwilligers, de inzet van onze kandidaten.  Dit doet goed.  Iedereen voelt ook het belang aan van deze verkiezingen.  Deze leggen Vlaanderen en ons land voor de komende 5 jaar in een plooi.  We hebben een duidelijk programma en visie op de toekomst. #metHilde een kandidaat-Minister-president die leiding kan geven en waar de Vlamingen vertrouwen in hebben.  Wij weten dat alleen met CD&V elke Vlaming erop vooruit gaat.  Dat een sterke CD&V de beste garantie is voor redelijke oplossingen.  Dat ons land nog bestuurbaar blijft. “

Robrecht Bothuyne, Vlaams volksvertegenwoordiger CD&V: “Morgen is het D-day: de verkiezingen die cruciaal zijn voor ons land en onze partij. Dank aan eenieder die de voorbije weken de campagne actief hebben gesteund. Dat deed en doet echt deugd! Zijn er nog twijfelende kiezers? U kan nog een laatste inspanning leveren, want los van alle campagnes: de mond-aan-mond reklame blijft goud waard. “

Samen De Weg Vooruit!