Markt verhuist dinsdag terug naar Nieuw Plein

28 september 2016

Markt verhuist dinsdag terug naar Nieuw Plein

Na ongeveer zes maanden keert de wekelijkse markt terug naar haar vertrouwde habitat: het Nieuw Plein. Het gemeentebestuur wil deze eerste ingebruikname van het Nieuw Plein door de marktkramers op dinsdag 4 oktober 2016 niet in stilte voorbij laten gaan.

Schepen van economie en openbare werken Robrecht Bothuyne (CD&V): 'Om 8u00 zal de burgemeester het lintje knippen die de markt officieel zal openen. Na de plechtige opening van de nieuwe markt om 8.00 u trakteert het gemeentebestuur de marktbezoekers op koffie en gebak. Daarnaast ontvangt iedereen een praktische attentie die tijdens uw marktbezoeken goed van pas zal komen: een gloednieuwe en stevige boodschappentas voor de eerste 500 bezoekers van onze markt!'

Maak kans op een kruishoutembon!

Ter gelegenheid van de terugkeer van de wekelijkse markt naar het Nieuw Plein organiseert het gemeentebestuur gedurende de maand oktober 2016 ook een mooie marktactie.

Bothuyne: 'Tijdens deze periode ontvangt u bij uw aankoop op de wekelijkse markt een stempel. Na 6 aankopen bij verschillende marktkramen deponeert u de stempelkaart aangevuld met uw naam en contactgegevens in de bus in de inkomhal van het gemeentehuis. Na 25 oktober 2016 verloot het gemeentebestuur onder de deelnemers 100 kruishoutembonnen met elk een waarde van 10 euro. De winnaars worden persoonlijk verwittigd en kunnen de kruishoutembon afhalen op de wekelijkse markt bij Ignace Isebaert, de marktmeester. Let wel, deze bon dient u opnieuw te gebruiken op de wekelijkse markt! En ondertussen gaan de werken gestaag verder. De aannemer zit op schema. Bedoeling is dat voor het einde van dit jaar de eerste fase van de heraanleg van ons centrum zal afgerond zijn.'

Categorie:

Robrecht on Twitter